donderdag 12 september 2013

SCISSORHANDS





 
 

Het is heel belangrijk om goed gereedschap te hebben voor je vak goed uit te kunnen voeren. Daarom heb ik een nieuwe schaar besteld en deze is vandaag binnengekomen. Yay!
De vorige schaar had ik al een tijdje en hij knipte nog goed, maar ik was toch aan vervanging toe en aan een wat volwassener schaar.
Ik heb gekozen voor een KASHO. Dit is een goed japans merk in de scharen business. Maat 5.5.  Ik zal waarschijnlijk goed op moeten letten voor mijn vingers, aangezien de schaar natuurlijk splinternieuw is en vlijmscherp!
Maar, daar tegenover staat weer dat ik weer perfect geknipte coupes kan leveren;)
 
 
 
 
It's very important to have good tools to do a good job at your profession. That's why I got myself a new scissors and it came in just today. Yay!
The last one I had for a while now and it did is job allready, but I thought it needed replacement and from a more mature one.
I choose a KASHO. This is a good japanese brand in the scissor business. Size 5.5. I probably have to be very carefull when I use it for my fingers, because the blades are really sharp!
But, then again I know I can deliver perfectly cut haircuts again;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo