maandag 10 juni 2013

SNEAK PEEK VOL.2


Hier een kleine sneak peek van de afgelopen week! Van links naar rechts: De nieuwe puppy van mijn vrienden Vivian en Eric. Ze heet Lady en ze is zooo lief! Een kusje voor Mickey, Seizoenskoffie bij het tuincentrum, waar ik ook deze spaanse margrieten heb gehaald voor op het balkon, mijn mooie neppe pioenrozen, het zelfgeprinte shirt.
Er volgt binnenkort ook een nieuwe blogpost met de nieuwe collectie sieraden! We hebben vandaag inkopen gedaan. Hou het in de gaten. YAY!
Bedankt voor het kijken op mijn blog! Fijne dag!



Here a little sneak peek from the past week! From left to right: The new puppy from my friends Vivian and Eric. Her name is Lady and she's sooo cute! A kiss for Mickey, Seasoncoffee at the gardencentre, where I also got these spanish daisies for on the balcony, my beautiful fake peonies, the selfprinted shirt.
There will soon be a blogpost about our new jewelry! We've been shopping today.  Stay tuned. YAY!
Thank you for visiting my blog! Have a lovely day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo