woensdag 5 juni 2013

OUTFIT MIX & MATCH




De laatste paar dagen ben ik echt een waardeloze blogger geweest. Sorry! Ik vind het zo ontzettend leuk om te bloggen en ik heb ook héél veel ideeën voor nieuwe posts, maar ik heb het ook heel erg druk. Ik probeer als ik tijd vrij heb zoveel mogelijk posts alvast klaar te zetten, zodat ik ze alleen maar hoef te publiceren en jullie weer kan voorzien in Fashion en Beauty!

Hierboven zie je 2 outfits die ik afgelopen weekend heb gedragen. De bovenste is of course met de nieuwe top die ik zelf bedrukt heb en mijn nieuwe Steve Madden boots. Het jasje is van de H&M en de broek is van Only.
De onderste outfit is de broek van Fornarina, jasje van Object en trui van de H&M. De schoenen zijn een italiaans merk wat ik eigenlijk niet ken. ( maar ze ruiken nog steeds zo ontzettend lekker naar leer :) )


The past few days I've been the worst blogger ever. Sorry! I really love to blog and I've got lots of ideas for new posts, but I'm also really busy. I'm trying to work ahead to set some posts ready so I only have to publish them. 

Above you can see the 2 outfits I've been wearing the past weekend. The top outfit is of course with the new   top I printed myself and my new Steve Madden boots. The jacket is from H&M and de pants is from Only.
The bottom outfit is a pants from Fornarina, jacket is by Object and the sweater is from H&M. The shoes are from an italian brand which I don't know. ( But they still smell so nice of leather :))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo