maandag 20 mei 2013

THROW IT BACK












Hallo allemaal! Hier een aantal foto's van mijn kapsel van de afgelopen 3 dagen (ongeveer). Dit was de 2e dag dat ik het opgestoken had en ik kreeg er zoveel positieve reacties op dat ik dacht, dat is wel een blogpost waard! Ik heb het hele weekend niets kunnen posten omdat we een weekendje weg zijn geweest met het hele gezin voor mijn moeders verjaardag. Dus.. dat betekent quality time samen en geen internet. We hebben het heel leuk gehad samen dus, ik ben er ook helemaal niet aan toe gekomen om op internet te kijken. Wat ook wel eens lekker was. Maar nu kan ik weer lekker beginnen! Foto's van het weekendje volgen nog!

Hoe heb ik het opsteken gedaan?? Ik ben gezegend (volgens sommigen, voor mij is het vaak een hel ) met krullen en vrij stevig en vol haar van mezelf. Dus als ik mijn haar geföhnd heb en er wat krulcréme in gekneed heb, heb ik al een goede basis voor het opsteken. Dan.. ga ik mijn haar naar achteren touperen voor het model en een goede basis voor de schuifspeldjes. Het haar wordt hierdoor stroever en dan blijven de speldjes beter zitten.
Dan borstel ik het zachtjes in model (zachtjes zodat de toupage blijft zitten) hoe ik het wil en ga ik willekeurige plukken haar vastzetten met speldjes. Haarlak eroverheen en klaar is kees!
Zie bovenstaand resultaat! succes!


Hello everyone! Here a few pictures of my hairdo of the past 3 days ( sort of ). This was the second day I've had it up and I got so many positive comments, so I thought, that's worth a blogpost! I wasn't able to work on my blog the entire weekend, because we went away for a few days with my whole family for my mothers birthday. So.. that meant quality time together and no internet. Which was also nice for once. We had a great time together and now I'm back home I can start working on my blog again! Pictures from the weekend will apear on my blog soon!

How did I do the updo?? I'm blessed ( according to some, it's more of a hell to me ) with thick and curly hair of my own. So when I blowdry my hair and put some curl cream in it, it's already a good base for a updo. Then.. I backcombe my hair for the model and a good base for the pins. The hair is going to be rougher and then the pins will sit in place better. Then I gently brush it in place ( gently so the backcombing will hold in place ) how I want it to be and I randomly put some strings of hair and set it with pins. Hairspray all over it and you're done! See the result on the top! Good luck!

2 opmerkingen:

  1. Super leuk om terug te zien! :)

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaway? Je kunt twee glossyboxen winnen!
    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo