zondag 7 april 2013

NAILS FIT FOR SEASON



Dit is mijn nieuwe kleur nagels die ik van de week erop heb gekregen. Door BeautYou by Mout.
Op de foto lijkt het alsof de kleur een beetje bruinig is, maar eigenlijk is het meer grijs/paars. Verkeerde belichting misschien ;)
Ik vond het handig om een beetje een neutrale kleur op mijn nagels te doen, aangezien er dit seizoen zoveel prints en felle kleuren in de kleding terug te vinden is. Op de foto draag ik verder een mintgroen gebreid vest van een onbekend merk geloof ik en een donkerblauw "skull"shirt van Mango.
Fijne zondag!


This is my new nail colour that I got last week at BeautYou by Mout.On the photo it looks like the colour is more brownish, but I reality it's a more grey/purple colour. Wrong lighting probably;)
I thought it was best to do a bit of a neutral colour on my nails, because there are so many bright colours and prints this season in clothing. On the photo I'm wearing a mintgreen knitted vest of a unkown brand and a darkblue "skull"tee from Mango.
Have a nice sunday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo