dinsdag 2 april 2013

EASTER OUTFIT





Hierboven zie je de outfit die ik droeg op 2e paasdag, toen we gingen eten bij mijn ouders. 1e paasdag zijn we bij Mickey zijn ouders gaan eten, maar toen ben ik vergeten een outfitpic te maken. Sowwy!
Je ziet op de foto's een blazer van Maison Scotch, shirtje van H&M, broek met krokodil/slangenprint ook H&M en sneakers van Bullboxer. Ik ben helemaal verliefd op het jasje dat ik laatst bij Vrouw Women's Wear heb gekocht. Het is van zeer goede kwaliteit, zit lekker en heeft mooie afgewerkte details zoals de kraag en leren sterren die op de ellebogen gestikt zijn. 
Het was ook een heerlijk weekend, lekker rustig en met zijn tweetjes veel films gekeken. En niet te vergeten, veel en lekker gegeten ;)


Above you see the outfit I wore on the second day of easter, when we went for dinner at my parents. On the first day we went to Mickey's parents, but then I forgot to take pictures of my outfit. Sowwy!
On the pictures you see a blazer of Maison Scotch, T-shirt H&M, jeans snakeprint also H&M and sneakers from Bullboxer.  I totally fell in love with the blazer I bought at Vrouw Women's Wear last week. It has a good quality, is very comfy and has nice details like the collar and leather stars stiched  on the ellbows.
It also was a lovely weekend, nice and easy with the two of us watching movies. And not to forget, lots of tasty food ;)

1 opmerking:

  1. Dat jasje is echt heel leuk Jessica! Staat je heel mooi!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo