vrijdag 15 februari 2013

SELECTED LABELS




Laatst heb ik op de webshop Selected labels een kettinkje besteld van Blessed Jewelz. Dit zilveren kettinkje heeft een wishbone als hanger en een zwarte onyx steen aan het kettinkje hangen. Deze steen staat voor geluk. Erg leuk vond ik het toen ik het pakketje binnen kreeg. Het zat namelijk mooi verpakt in een rieten doosje zoals je op de bovenste foto kunt zien met een poetsdoekje voor zilveren sieraden en er zat een mooi envelopje bij met een handgeschreven bedankbriefje en de factuur. Ook kreeg ik er gratis deze bracelace armband bij. Zo wil ik wel vaker pakketjes ontvangen! Het is een kleine moeite om het zo toch wat persoonlijker te maken voor de klant en je bestelt sneller weer iets bij diezelfde webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo