woensdag 6 februari 2013

JUST A LITTLE







Ik krijg regelmatig bij ons in de salon te horen als klanten (en in dit geval dames) bij mij in de stoel komen zitten dat ze zeggen: "Ow wat zie ik eruit" of  "Jeetje ik moet echt een beetje kleur op doen" of "Ik ben echt bleek in dit licht".
Nu is het zo dat het licht in kapsalons een erg vertekend beeld geeft op je uiterlijk èn je zit nog eens 2 uur recht naar je spiegelbeeld te staren.
Wij hebben dit licht nodig om goed te kunnen knippen en de kleur te bepalen. We proberen het licht zo dicht mogelijk bij natuurlijk daglicht te laten komen, maar dit is erg moeilijk.
Onze truc om er toch goed uit te zien terwijl we aan het werk zijn in de salon ( wij staan de hele dag in dit licht! ) is dat we iedere dag, àltijd opgemaakt zijn. Nu hoef je dat natuurlijk niet all the way te doen als je naar de kapper gaat, maar een beetje meer blush, mascara en/of lippenstift maakt net dat verschil.
En het zorgt er bovendien voor dat het eindresultaat veel beter tot zijn recht komt. En.. je hoeft niet te zeggen als je kapsel helemaal in de plooi zit, dat je eerst ff thuis make-up moet doen om het goed te kunnen beoordelen.
Ook kun je, als je zelf hier niet zo handig in bent, of een feestje hebt waar je naartoe gaat, je lekker door ons op laten maken. Wij geven je dan ook handige tips en adviezen over welke kleuren en wat voor make-up bij jou en je leefstijl past.
Voor meer informatie en prijzen kijk je op www.anjaloek.nl of kom gerust eens langs bij ons in de salon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo