dinsdag 26 februari 2013

CAR RIDE




Lees meer..

Dit is een outfitpost van de kleding die ik aan had toen we naar Amsterdam gingen om inkopen te doen voor de webshop. Het was een drukke dag, dus heb ik ervoor gekozen om foto's te maken in de auto onderweg. Niet de beste foto's maar ach, het werkt ;). Ik draag hier een vintage hoedje die van mijn opa is geweest, neon trui van Shoeby, broek van H&M en veterlaarsjes met studs van Poelman. 
Het shoppen was ook supergezellig! We hebben leuke items bij Ambika geshopt en nog een aantal tassen. Foto's volgen in mijn volgende post!


This is an outfitpost of the clothing I wore when we went to Amsterdam to buy some items for our webshop. It was a busy day, so I chose to make pictures in the car ride along the way. Not the best pictures but hey, it works ;). I'm wearing a vintage hat that used to belong to my grandpa, neon sweater from Shoeby, jeans by H&M and leather boots with studs from Poelman. 
The shopping was big fun! And we got great items at Ambika and also a few bags. Pictures will be shown in my next post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo