vrijdag 11 januari 2013

BC OIL MIRACLE


Bc Oil Miracle is zoals je hierboven in het filmpje ziet een heerlijke productenlijn van een luxueuze shampoo, conditioner, treatment en olies. De producten zijn bedoeld voor de verzorging van iedere haarsoort. Er is een conditioner en een olie voor fijn tot normaal haar en een treatment en een olie voor normaal tot dik haar. De bc oil miracle finishing treatment, is de 1ste olie technologie die direct door het haar wordt opgenomen. Deze is samengesteld zodat deze het haar glad maakt zonder het te verzwaren. Het geeft een weelderige glans en voelbare zachtheid, versnelt het föhnen, geeft lichte styling controle en het geeft een anti-kroes bescherming. Het is dus alles wat een haarolie moet zijn... Ook een mooie bijkomstigheid is, dat het haar ontzettend lekker ruikt nadat je het product gebruikt hebt;) 
Bij gebruik kun je het zowel op nat haar als op droog haar gebruiken. In een eerdere video van mij, waarin ik mijn haar stijl,(hairtutorial of Jessie) zie je hoe ik de olie gebruik op droog haar voor een mooie finishing en glans.  
Als je advies of meer informatie nodig hebt, kom gerust eens langs in onze salon. Wij helpen je graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo