zondag 16 december 2012

HAIRTUTORIAL OF JESSIE



Hierboven zie je een filmpje dat ik vandaag gemaakt hebt over hoe ik mijn haar stijl. Dit is eigenlijk de dagelijkse routine van mij, hoe ik mijn haar het vaakst draag. Natuurlijk wissel ik mijn kapsel als kapster zijnde wel regelmatig af door het steil, krullend of opgestoken te dragen, maar je hebt vaak toch een kapsel wat goed bij je past en waar je je lekker bij voelt. En dat is voor mij het kapsel in dit filmpje. 
De beeldkwaliteit is nog niet helemaal wat het moet zijn. Ik film nu nog met de cam van mijn laptop, maar ik moet nog gaan kijken hoe ik dat beter op een andere manier kan doen. Nu heb ik nog geen tablet of camera, maar dat komt ooit nog;)
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tips, veel kijkplezier!

De producten zijn te koop @ Kapsalon Anja & Loek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo