dinsdag 25 december 2012

CHRISTMAS FOOD









Met de feestdagen en speciaal met de kerst, wordt er natuurlijk altijd veel en lekker gegeten. Daarom wil ik graag deze pics met jullie delen die ik gevonden heb op het altijd handige Pinterest.  Bij het zien van al dat lekkere eten en lekkere hapjes krijg ik al honger! Maar helaas moet ik nog eventjes wachten tot we vanavond aan het gourmetstel zitten, samen met de familie van mijn vriend. Ook altijd gezellig en lekker! Morgen gaan we bij mijn familie eten samen met vakantievrienden die we al lang niet meer gezien hebben, dus dat wordt ook erg leuk!
Ik wens jullie allemaal veel plezier met wat en waar jullie vanavond of vanmiddag al gaan eten! Have fun en geniet nog van deze gezellige dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo