maandag 22 oktober 2012

EASY TWISTED UPDO

 


 
 
 
Deze simpele maar leuke updo is een aanrader voor iedereen die haar haar makkelijk maar toch classy op wil steken. Ik heb deze updo vanmorgen bij mezelf toegepast voor het eerst.. En ik was binnen 10 min. klaar. Op de foto's (sorry dat ik een beetje boos kijk;)) zie je mijn updo na een halve dag waarin ik al naar de fysio, nagelstyliste en boodschappen doen ben geweest. Het is dus werkbestendig;)
Zoals het meisje in het filmpje al zegt, het is natuurlijk wel makkelijker als je krullen hebt en zij heeft ook halflang haar net als ik en dan hoef je niet zoveel weg te steken.
Als je langere lengtes hebt, of recht haar,  kun je misschien beter eerst even je haar met mousse of met een stijl-/ of krultang voorbereiden. Dan kun je evt. ook nog eerst een staart maken met het haar wat je vast wilt steken voor wat meer stevigheid... Good luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo