zondag 26 augustus 2012

LA PARISIENNE



HEY hey I'm back! Ten eerste wil ik me verontschuldigen dat ik zo lang geen nieuwe dingen heb gepost... Ik had het echt superdruk met zo veel dingen, dat ik geen tijd had om op mijn blog te schrijven. Wat zeg ik, ik had niet eens tijd om aan mijn laptop te zitten, ik ben al een week niet op Pinterest geweest. Bijna kreeg ik afkickverschijnselen ;). Maar goed...
 
Hier dus mijn nieuwe post die gaat over de stijlgids die ik voor mijn verjaardag heb gevraagd.
LA PARISIENNNE van Ines de la Fressange. Het ultieme boek als je alles wilt weten over hoe je je als een echte stijlvolle parisienne kunt kleden, waar je kunt shoppen in Parijs, hoe je je parijse appartement mooi en praktisch in kunt richten en waar je kunt eten. Er staan heel veel leuke tips en ideeën in en het is gewoon een erg leuk boek om te hebben.
Ook wordt alles leuk en overzichtelijk beschreven met foto's en plaatjes, zodat het het lezen nog leuker maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo