zondag 12 augustus 2012

DE MOOISTE NAGELCREATIES





Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image


Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image
Pinned Image

Pinned Image

Dit zijn een aantal van de mooiste nagelcreaties die ik ben tegen gekomen op Pinterest. Tegenwoordig kun je alle kleuren, vormen en creaties op je nagels maken zonder dat iemand er raar van op kijkt. De tijd van saai 1 kleurtje is voorbij. Je mag je fantasie de vrije loop laten en dat vind ik erg leuk. Zo kun je je jezelf laten zien en als individu opstellen en hoef je niet een bepaald kleurtje of patroontje omdat toevallig iedereen dat heeft.  Mijn voorkeur heeft toch wel de nagels met de veren erin verwerkt. Dit vind ik er echt prachtig uit zien:).
Ik zou zeggen doe inspiratie op en leef je uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo