zondag 22 juli 2012

FLORIADE 2012


Hieronder zie je een impressie van de Floriade van 2012. We hebben natuurlijk niet alles gezien, dat krijg je in 1 dag niet voor elkaar. Maar we hebben er wel een goed beeld van kunnen krijgen.
Het was erg leuk maar 1 dag was wat ons betreft ook wel genoeg.
Het weer was ook prachtig, daar hadden we veel geluk mee.

Entree van de Floriade

Bloemen bij de moestuin.


Groentefrietjes met rode paprikasaus. ( Was echt lekker ).


Kraampje uit het buitenland met sieraden en allerlei beeldjes.

"kunstwerk" van afval.

Me, op een Sri Lankees bankje.

Chinees draakje.

Chinese tuin.

Bonsai boompjes.





Vuurspuwende draak.




Me again.

Zogenaamd voedsel, in een stand over voedsel over de hele wereld.

Mc Donalds!


Cradle 2 Cradle.


Veldbloemen.

Indiase Buddha.

Bijbehorende tuin met een mooi waterschouwspel.


Usit aluminium tuinstoel. Dit vind ik erg mooi.

Koi Karpers.

Bijbehorende tuin met chinese elementen.

Hoofd in grond, weet niet de juiste omschrijving hiervoor. Denk dat het gewoon kunst is.


Hier hetzelfde probleem, kunst denk ik.

Lichtgevende bloemen.

Bloem.

Rabo Earthwalk.

Boom met een gebreide trui.

Afrika kraampje.

Ook het afrika kraampje.







Het bovenstaande is allemaal van de Indonesiƫ kraam.

Een boom op zonne-energie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo