dinsdag 8 mei 2012

MODEL FOR A DAY ( OR MORE? )



Gisteren heb ik een fotoshoot gehad.. Jep, een echte;) Ik werd met nog iemand anders (Ebby Pieck, zumbadansgroep Moves Venlo) als model gevraagd voor een fotoshoot van Berden. Echt superleuk! We werden supergaaf "geschminckt" door een visagiste die ook veel bodypainting doet en er werden verschillende looks en kleuren gefotografeerd. Hier zie je hoe we met de voorbereidingen bezig zijn. Ik heb nog meer foto's die ik zelf geknipt heb, maar ik kan niet te veel prijs geven. Je zult moeten wachten op het eindresultaat;) De echte foto's van de shoot komen zo snel mogelijk op mijn blog te staan. En ik kan je verzekeren, ze zijn echt heel mooi!

To be continued....

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, leuk dat je op mijn blog geweest bent!
xoxo